Placeholder أفضل روج بينك في الوقت الحالي - 3 منتجات مميزة
English
Free delivery on all orders above 850 EGP in Cairo & Alexandria

Your Bag

0 items
Your bag is empty.
Image

أفضل أنواع روج بينك في الوقت الحالي

Save EGP 16.50
7/11 Long Lasting Lipstick 7/11 Long Lasting Lipstick
Mattever Lip-Ink Mattever Lip-Ink

من بين منتجات كتير المتاحة في سوق مستحضرات التجميل، يعتبر الروج البينك من بين أفضل الاختيارات عشان تحصلي على إطلالة جذابة ومميزة. لو كنتي بتدوري على روج بينك يديكي لون قوي وثابت لمدة طويلة، هنعرض عليكي في المقالة دي بعض المنتجات المميزة اللي تقدري تستخدميها عشان تحققي أحسن إطلالة.

أفضل روج بينك

لونا - روج ٧/١١ لونج لاستينج

لو بتدوري على روج بيثبت لفترة طويلة وبيحافظ على جاذبيتك طول اليوم، فإن روج لونا بدرجته ٧/١١ لونج لاستينج هو اختيارك المناسب. بيتميز الروج ده بأنه غني بفيتامين أ وفيتامين هـ، وهو كمان ثابت لمدة ١١ ساعة. بفضل تشكيلته المتنوعة من الدرجات العصرية، هتتمتعي بإطلالة جذابة ومتألقة في أي وقت من اليوم.

اقرأ ايضاً: أفضل روج أحمر غامق في السوق المصري


نوت كوزماتيك - روج ماتيڤر السائل

لو بتدوري علي روج بينك بلوك مثالي، فإن روج ماتيڤر السائل من نوت كوزماتيك هو اختيارك المثالي. بيتميز الروج ده بتركيبته عالية الجودة وتركيز صبغته المظبوطة بدقة، وده بيخلي اللوك النهائي خالي من الخطأ وبيديكي مظهر جذاب. بفضل قوامه السهل المزج وسرعة تجفيفه على الشفايف، هتحصلي على لون غني ومطفي بيدوم لمدة تصل لـ  ٨ ساعات. والأهم من كل ده، مش هيجفف شفايفك بفضل تركيبته المرطبة اللي بتحتوي على زبدة مرطبة وزيت الأرجان الغني.

بصفة عامة، بيتميز روج ماتيفر بعدة مميزات، منها:

  • خالي من البارابين.
  • غني بزيت الأرجان اللي بيعزز ترطيب الشفايف.
  • ثبات يصل لـ ٨ ساعات، مش هيخليكي تضطري تحطي منه كل شوية.

إسنشالز كريم بلش

بالإضافة إلى الروج، تقدري تستخدمي الكريم بلش من إسنشالز كروج. بيتميز الكريم  ده بقوامه الحريري والناعم، هيدوب معاكي بطريقة سهلة ويمتزج بسلاسة على البشرة. بفضل تركيبته المشبعة بفيتامين E، بيساعد على تغذية البشرة ويديكي لون غني وناعم على الشفايف. بيوفر كريم بلش إمكانية التحكم في قوة لونه، وكمان بيتمتع بثبات لمدة طويلة، وده هيديكي لون مثالي. مع المنتج ده هتلاقي صعوبة في اختيار لون واحد بس، هتحبي تختاري كل الألوان المتوفرة لتجربتها.

اقرأ ايضاً: أفضل نوع روج في مصر

لو بتدوري على أفضل روج بينك، فمنتجات زي روج لونا بدرجته ٧/١١ لونج لاستينج وروج ماتيڤر السائل من نوت كوزماتيك، وكريم بلش من إسنشالز هي اخيارات ممتازة. اختاري الدرجات اللي تناسب ذوقكِ واستعدي للحصول على إطلالة ساحرة وجذابة في أي وقت عايزاه!


تقدري كمان تدخلي على موقعنا سورس بيوتي وهتلاقي كل منتجات العناية بالبشرة، الشعر، والجسم وهتقدري تجيبي كل اللي نفسك فيه وأنتي في مكانك!

More from The Source

Free delivery over 350 EGP
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore
Refer a friend & earn 15% off
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore
Join our loyalty program
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore
Explore our blog
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore