English
Free delivery on all orders above 650 EGP in Cairo & Alexandria

Your Bag

0 items
Your bag is empty.
Image

أفضل مرطب بالصبار

Aloe Vera Gel
EGP 120.00
Add to bag Add
Notify me Notify
Intense Hydration Facial Cream Intense Hydration Facial Cream

تعتبر العناية بالبشرة من الأمور المهمة اللي لازم تديها اهتمام كبير في حياتك اليومية. فالبشرة هي أول اتصال لينا مع العالم الخارجي وبتحتاج للعناية والترطيب المناسب عشان نحافظ على صحتها ونضارتها. 

ومن بين المكونات الطبيعية الفعالة في العناية بالبشرة، هو الصبار على رأس القائمة. وعشان كده جبنالك أفضل ثلاثة مرطبات بالصبار اللي هتساعدك على الحصول على بشرة صحية ومشرقة.

أفضل مرطب بالصبار

رو أفريكان - كريم الترطيب المضاعف

بيعتبر كريم الترطيب المضاعف من رو أفريكان اختيار ممتاز لتلبية احتياجات بشرتك من الترطيب والعناية. بيحتوي الكريم ده على الصبار الطبيعي والكولاجين، اللي بيعمل على تحسين مرونة البشرة وترطيبها بشكل ملحوظ. كمان بيعمل على حماية البشرة من الأشعة فوق البنفسجية الضارة وتجديد خلاياها. 

استخدمي كريم الترطيب المضاعف من رو أفريكان عشان بشرتك النعومة والحيوية اللي تستحقها.

ننصحك بقراءة: أفضل كريم ترطيب للجسم في الوقت الحالي


ماورد - چل صبار مرطب

لو كنتي بتدوري على طريقة طبيعية وفعالة لترطيب وتهدئة بشرتك، فچل الصبار المرطب من ماورد هو اختيارك المثالي. بيحتوي الچل ده على الصبار الطبيعي اللي بيعمل على ترطيب وتهدئة البشرة بسرعة وبأمان.

تقدري تستخدميه لتهدئة البشرة بعد ما تتعرضي لحروق الشمس أو الليزر، لأنه بيوفر ترطيب سريع وفعال من غير أي قلق. احصلي على بشرة منتعشة ومرطبة بعد استخدامك چل الصبار المرطب من ماورد.


حاج عرفة - چل صبار مرطب

يُعد جل الصبار المرطب من حاج عرفة اختيار رائع برضو لتلطيف وشفاء بشرتك. بيتمتع الجل ده بخصائص تبريد ومضادة للالتهابات، وده بيخليه واحد من أفضل العلاجات الطبيعية لترطيب البشرة الملتهبة والتالفة بلطف وفعالية. 

بيحتوي جل الصبار من حاج عرفة على طبقات حماية للبشرة، وده بيساعدها على الحفاظ على الترطيب والنعومة. 

وغير كده كمان، بيحتوي على مضادات أكسدة ومعادن تعزز عملية التئام الجروح وبتسرع من شفائها. استخدمي جل الصبار المرطب من حاج عرفة عشان تحصلي على بشرة مترطبة ومشعة بصحة وجمال.

بتحرص الكثير من السيدات على العناية ببشرتها وترطيبها بأفضل المنتجات المتاحة في السوق. ومن بين المنتجات ديه، بيعتبر الصبار خيار ممتاز جداً لتحقيق بشرة صحية ومشرقة. 

اقرئي ايضاً: أفضل زيوت وكريمات مرطبة للأظافر

قدمنا ليكي المقالة ديه ثلاثة من أفضل مرطبات الصبار المتوفرة في السوق، وهي: كريم الترطيب المضاعف من رو أفريكان، چل الصبار المرطب من ماورد، وجل الصبار المرطب من حاج عرفة

استخدمي المنتجات دي عشان تحافظي على بشرتك نضرة ومشرقة، واستمتعي بالجمال والثقة اللي هتمنحها ليكي. قومي بتجربة المرطبات دي واختاري الأنسب لاحتياجات بشرتك، وبنوعدك هتكوني راضية عن النتائج المدهشة اللي هتحصلي عليها.

تقدري كمان تجيبي كل المنتجات دي وأكتر كمان من مكان واحد وهو موقعنا سورس بيوتي اللي بيوفرلك كل منتجات العناية بالبشرة، الشعر والجسم! زوري موقعنا دلوقتي عشان تحصلي على كل اللي محتاجاه من غير تدوير كتير.