English
Free delivery on all orders above 750 EGP in Cairo & Alexandria

Your Bag

0 items
Your bag is empty.
Image

أفضل هدايا عيد الأم في حدود ال 300 جنيه

Sold out
Choose Love Pouch
Lavender Candle
Sold out
Gold Filler Cream
EGP 299.00
Add to bag Add
Notify me Notify
Bestseller
Deep Sleep

لو كنت بتدوّر على أفضل العروض والأسعار عشان تشتري هدية عيد الأم، يبقى إنت في المكان الصح.

عارفين إنك ممكن تكون لفيت كتير، و غالبًا مافيش وقت قدامك كتير عشان تلف تاني وتلاقي حاجة مناسبة لعيد الأم، بس ماتقلقش في المقال ده من سلسلة أفضل هدايا عيد الأم، هنشارك معاكم أفكار لأفضل هدايا عيد الأم في حدود 300 جنيه. 

تقدر تعرف عن أفضل هدايا عيد الأم في حدود ال١٠٠ جنية أو أفضل هدايا عيد الام في حدود 200 جنيه

مع اقتراب يوم عيد الأم، ناس كتير بتبدأ في التفكير في هدايا عيد الأم ، سواء رجالة أو ستات ( يعني ماتخفش إنت مش لوحدك) . وده لأنها عادة عندنا ومستحيل تتقطع، لأننا بنستغل عيد الأم عشان نقدر نعبر لأمهاتنا عن حبنا وتقدرينا ليهمن وكمان بتبقى فرصة عشان نقضي وقت معاهم بعيد عن مشاغل الحياة و الشغل و غيرها. 

عيد الأم مش بيبقى للأم بس، ده ممكن يبقى لزوجتك أو حماتك أو حتى أختك، وساعات بيكون اختيار الهدايا صعب شوية خصوصًا إنه بيبقى في اختلاف من  ذوق شخص لشخص تاني، بس هنا،  في سورس بيوتي، هنضمنلك إن الهدايا اللي هنقترحها عمر ما هيختلف عليها اتنين! .  

أفضل هدايا عيد الأم في حدود ال 300 جنيه

باوتش تشوذ لاڤ

أول حاجة هنبدأ بيها الليست بتاعة أفضل هدايا عيد الأم في حدود ال 300 جنيه هي باوتش تشوذ لاڤ من سورس بيوتي. 

مافيش أحسن من إن يبقى معاكي شنطة صغيرة تقدري تلمي فيها كل الحاجات الصغيرة الخاصة بالميك اب بتاعك، وكمان يبقى شكلها حلو، وده متوفر في باوتش تشوذ لاڤ من سورس بيوتي. 

شنطة تشوذ لاف هي إكسسوار أساسي ومثالي عشان تحافظي على أساسيات الميك بتاعك، وهتساعدك على تنظيم شنطتك بأقل مجهود. 

المميز في الباوتش دي إن ألونها براقية وعصرية وكمان أنيقة، ومش بتاخد مساحة كبيرة. سواء استخدميتها في البيت أو حتى بره البيت، هي هتبقى صديقتك المفضلة من هنا و رايح وطول الوقت.

 اختاري دايمًا الأفضل من سورس بيوتي لأنها هتكون هدية هايلة في عيد الأم. 



شمعة لافندر من أريچ أروماثيرابي

هل في أحلى من إنك تبقى قاعد في مكان ريحته لافندر طول الوقت؟  

هل في أحسن من إنك تحس إنك مسترخي طول الوقت؟

طبعًا مافيش، عشان كده الهدية التانية في الليست بتاعتنا في أفضل هدايا عيد الأم في حدود ال 300 جنيه، هتبقى شمعة لافندر من أريچ أروماثيرابي. 

شمعة هتنور أي مساحة وتمليها برائحة عطرية ناعمة، اللي يضمن لك الشعور بالراحة والاسترخاء.

المميز في الشمعة دي إن حجمها كبير يعني هتقعد فترة كبيرة ده غير إن ريحتها فواحة يعني تقدري تستخدميها في أي مكان في البيت، سواء في الغرف، في المكتب أو حتى في الحمام، كل اللي نقدر نضمنه إن ريحتها هتبقى زكية جدًا ولا تقاوم. 



جولد فيلر كريم

كلنا عارفين إن هدايا عيد الأمن بتبقى موجودة في إطار واحد زي طقم الكاسات أو بوكيه ورد، بس الهدية دي هتخليك تخرج عن المألوف،  وفي نفس الوقت هتبقى هدية مميزة ومختلفة ومفيدة وكل ده في حدود ال300 جنيه. 

وبيتجي رقم 3 في الليست بتاعتنا، جولد فيلر كريم من أفوفا.  افوفا واحدة من البراندات اللي ليها صيت كويس و كل الناس بتختارها، والجولد فيلر كريم كمان عليه تعليقات إيجابية، وده لأنه فيلير فوري،  مصحح للتجاعيد، وبيرطب ويفتح البشرة على طول. ده غير إن بيحتوي الكريم على فيتامين E و والكولاجين اللي بيغذي البشرة. 




ديب سليب

في حين إن أفضل هدية لعيد الأم بتعتمد بشكل كبير على الذوق، وإنك تبقى عارف ذوق الشخص اللي هتجيبله الهدية، بس زي ما قولنا لك إحنا معاك هنا عشان نساعدك تلاقي أحسن وأفضل الهدايا اللي هتناسب جميع الأذواق. 

عشان كده بيجي معانا في الليست لأفضل هدايا عيد الأم في حدود ال 300 جنيه، ديب سليب من أريچ أروماثيرابي. 

لو بتدور على منتج يكون مزيج علاجي طبيعي و بريحة اللافندر الرائعة، يبقى ديب سليب من أريج هو اللي بتدور عليه. 

هدية مختلفة و مميزة و مستحيل تتنسي، لأنها غير ريحته الجميلة هو كمان له آثار مهدئة و مريحة و بيساعد على الاسترخاء و النوم العميق. 

و استخدامته متعددة ومختلفة، لأنه رشاش سهل الاستخدام، يعني كل اللي عليكي هو إنك ترجيه و ترشيه سواء في الهواء في غرفة النوم، أو على الملابس والمخدات. 

تقدري تطلبيه من هنا وتعرفي أكتر عن منتجات أريج اروما ثيرابي من هنا


مجموعة العناية بالأقدام من بيزلين 

كل السيدات عارفين إن العناية بالأقدام واحدة من أصعب خطوات العناية بالجسم، وده لأنها بتاخد وقت طويل عشان نلاقي الصالون الكويس اللي نقدر نخرج من عنده واحنا راضين تمامًا، بس الهدية دي هتحل المشكلة اللي بتواجه معظم السيدات، خاصة في فصل الشتاء. 

مجموعة العناية بالأقدام من بيزلين، هي المنتج المفضل لكل السيدات، وده لأنه بيساعد على تصليح البشرة المشققة و التخلص من الجلد الميت و الجلد الخشن، وكان بيساعد على حفظ الترطيب في الجلد لأطول فترة ممكنة. 

وطريقة استخدامه سهل، كل اللي عليكي تعمليه هو إن تستخدميه بعد الحمام الساخن، و تلبسي جوارب بعدها للحفاظ على ترطيب الجلد. 


و لو لسه محتار في اختيار هدية عيد الأم، تقدر تشوف العروض اللي في سورس بيوتي أقلل من 300 جنيه من هنا 

Free delivery over 850 EGP
Gifts & gift cards